پیام مدیرعامل شرکت آبفا اهوازبه مناسبت هفته صرفه جویی آب: زمین تشنه را دریابیم

image

پیام مدیرعامل شرکت آبفا اهوازبه مناسبت هفته صرفه جویی آب:
زمین تشنه را دریابیم
غلامرضا براتی در پیامی به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب همه شهروندان را به این امر خداپسندانه دعوت نموده است و از آن ها خواست در هر مکان و زمانی خود را مدیر مصرف بدانند.
در متن این پیام آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”
“کلوا و اشربوا و لاتسرفوا….بخورید و بیاشامید ولی اسراف نکنید”
بار دیگر و همزمان با آغاز فصل تابستان، هفته صرفه جویی در مصرف آب همچون سال های گذشته یادآور احتیاط در مصرف آب می گردد و هشدار بحران کم آبی سر می دهد با امید به اینکه همه باهم تشنگی زمین را دریابیم و در راستای حفظ ذخایر آبی کوشا باشیم.
در سال های اخیر و با ورود به خشکسالی ناشی از کاهش ریزش های جوی، اهمیت صرفه جویی در مصرف آب بسیار بیشتر شده و لازم است با تمام توان درهفته صرفه جویی آب دست به اقدامات فرهنگی و اجتماعی زد.
شرکت آبفا اهواز نیز در این راستا اقدامات متعددی انجام داده است از جمله انتشار پیام های مدیریت مصرف آب در رسانه ها، توزیع آثار تولیدی در این زمینه دربین رده های سنی مختلف، تهیه کلیپ ها و تیزرهای تاثیرگذار مدیریت مصرف، فعالیت در فضای مجازی و اطلاع رسانی در خصوص معضلات کم آبی در پیش روی آینده فرزندانمان، برگزاری نمایشگاه و بسیاری اقدامات دیگر.
انشاالله بتوانیم در سال جاری نیز با الگوبرداری از شعار مقام معظم رهبری ضمن اقتصادی اداره نمودن مجموعه خود با اقدام و عمل مضاعف در راستای اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف آب این مایه حیات گام های موثری برداریم.”